>
Blogger Templates

Wednesday, 25 January 2012

~CERITA ITU INI~


assalamualaikum~ ap khabar sahabat handai sekalian? harap sihat walafiat.. :) lame btol rse'y tak update blog.. tp hari nie sy meluangkan mase utk meng"update" blog yg tak seberapa nie.. blog due pemilik.. tp.. hee.. maaf ye owner sorg lg.. :) owkey.. da ta tw na cter ap.. nie na cter la serba sedikit about my family and him <3.. sy sgt bangga dan sgt bahagia sekali punya keluarga yg sgt memahami dan menyayangi sy yg sntiasa ad walau dlm suka dan duka yg byk memberikan sokongan utk sy menjalani kehidupan di dunia ini.. bersyukur sgt sbb mereka sentiasa berada di sisi sy memberikan semangat utk sy berada di dunia yg sementara ini.. owkey, na tunjuk ckt nie,,


owkey, yg atas nie my lovely parents, ibu dan ayah kesayangan sy.. ibu ayh sy je tw? :p i love them so damn much.. sukar utk menyelami hati mereka tetapi mudah utk memahami mereka.. ap yg mereka suka dan apa yg mereka tidak suka.. ayah seorang yang serius, tegas, garang kdg2, tetapi ayah sgt penyayang.. dlm grg2 pown ayah selalu je menggembirakan hati kami semua.. ayah susah sgt na ketawa.. tp bler da start ketawa, sy la org yg paling bahagia melihat dy ketawa tnde gmbira.. :) ibu pun seorg yg sgt penyayang, sgt mengambil berat ttg kami adk beradik.. :) ibu lebih utamakan kami daripada dirinya sendiri.. ap yg anak2 dy na, sume dy tunaikan.. itulah ibu.. betapa besarnya ibu berkorban utk melahirkan kami di dunie ini.. air mata ibu akan jatuh bila melihat anak2'y sedih.. hmm, ibu,, sgt memahami kami adik beradik.. tanpa ibu, siapa lah kami.. huh, t'over plakk.. hee..




owkeyy.. yg nie plakk hero2 sy.. yg pky bju wrne oren tu 14 tahun, yg merah tu 12 tahun.. sy sygg mereka sgt2.. yelaa.. hero la katekn.. hee.. adik2 nie nakal2.. suke buli kakak2 dy nie.. kdg2 degil tak reti nak dgr kate.. tp even dorg degil macam mane pown, biase laa, nak bermanje kn.. :) adk n abg, best tak klw agh balikk?? agk2 lebam lg tak tgn2 kaki2 korg tu?? haha.. sy mmg suke buli dorg.. kt ruma bdk2 nie pgl sy agh gangster, nmpk je lembut tp gns rupe'y.. haha.. tu laa.. dlm kuku, ad isi tw? eh ap nie?/ haha.. hentam je laa.. lalalaaa~




yg nie pulakk sy dan my beloved33333 sis.. along sy yg sgt cntk pd pndangan mate sy.. :) along nie sgt suke bergaya, bersolek.. tak mcm sy.. hehe.. haa, sebelum tu.. dy tade la jauh sgt tgi dr sy.. tgk kasut dy tuu.. haa, kn da ckp suke bergaya, mne main kasut tumit rendah niee.. hee, jgn mara eh along.. :p klw p mane2 je, mst org ckp sy kakak.. haha.. nmpk tue sgt ke sy?? hihi.. tapela, matured ckt kn.. lalalaalaa~ along adalah tulang belakang sy, dy tmpt sy menangis, dy tmpt sy mengadu, sbb dialah kakak, dialah kawan, dialah bank sy.. hahahaha.. kesian along dpt adk yg terlampau "baik" mcm sy.. kih3.. sygg along sgt3.. klw along tade bermaksud tulang belakang sy pown da tade lg.. mmm sdey pulakk.. hee..

owkey2.. da sibuk2 cerita psl family kandung, na cter jgkk family kedua sy.. <3




orait2~! haa nie la family kedua sy yg dianggap seperti family kandung sy sendiri.. bkn cpe2, mak n bape sdare jgk.. :) dr kiri ke belakang, abg ejam, along yana, mak, uda, kak zana, abah. abang long, adik chah.. dari kiri dihadapan, acikk sedang memangku dania, kak fida, kak laila n abang ngah.. :) mereka sgt baikk sekali.. mereka sume byk membantu keluarga sy,, terima kasih semua.. syggg sume'y.. :) abg2 kakak2 sudah sy agp seperti abg dan kakak kandung sendiri.. betapa bahagia'y punyai keluarga besar ini.. sy sgt2 bersyukur ke hadrat ilahi dikurniakan dua keluarga yg begitu mengambil berat dan menyayangi sy.. mak, abah, terima kasih atas segalanya.. makan minum, tmpt berteduh, pakaian dan sume.. terima kasih utk semua.. halalkan sume'y apa yg mak abah, along, uda, acik, abg ngah dll bg utk kemudahan angah.. angah rse sgt terhutang budi dgn keluarga mak abah sume.. insyaAllah, doa2kan lah angah berjaya.. supaya kelak angah dpt balas jasa2 pengorbanan mak abah sume.. :)

bahagia sgt3 tak terkata punyai dua keluarga ini.. :)

dan tak lupa jgkk keluarga2 belah ibu yang lain..



 keluarga pak isa.. bapa sdare yg paling sporting menggantikan arwah pak ude yg telah lama ke rahmatullah.. huhu.. rndu pulak arwah pak ude kn? :(
 dan sepupu kesayangan sy yg cute mute, nurul nasuha binti isa, love u dear.. hee.. maseh sbb selalu bg nasihat, semangat, terima kasih sygg.. <3



dan ini pulakk family pak andak.. pak andak yg sgt rajin buat kerja ruma.. :) terima kasih sume.. :)

tak lupe jgkk wt keluarga pak itam mak itam, pak teh mak teh dan lain2 yg byk membantu dan memberi sokongan moral pd sy.. sgt menghargainya.. :)
n miss bella, cousin ksyngan sy jgkkk.. hee.. selamat bertemu lg.. miss u.. <3

owkey, suda~ pnt na menulis lg... selamat bertemu kembali.. hahaha.. terima kasih meminjamkan mata, utk membaca cerita itu ini sy ini ye..
terima kasih.. :)
bye2
assalamualaikum..
lalalalalaa~ ;)

No comments:

Post a Comment

 
Angry Birds -  Help